X

راهنمای استفاده از خدمات باشگاه مشتریان عرفان

 این بخش حاوی اطلاعات چگونگی استفاده از خدمات باشگاه مشتریان عرفان بوده و به شما کمک خواهد کرد تا هرچه بهتر با ساز و کار بهره مندی از این تسهیلات آشنا شوید

 

اولویت در پذیرش خارج از نوبت

اعضا محترم باشگاه مشتریان بر اساس نوع عضویت، هنگام مراجعه یا تماس جهت اخذ نوبت با مراکز تحت قرارداد باشگاه مشتریان در بیمارستانهای عرفان و عرفان نیایش در اولویت پذیرش بدون نوبت قرار می گیرند. بدین صورت که براساس میزان حجم مراجعات واحد مربوطه و همچنین حضور سایر اعضا باشگاه مشتریان ، نوبت شما در لیست انتظار دریافت خدمت، لحاظ خواهد گردید.

 

مشاوره تلفنی پزشکی و پرستاری

جهت اخذ این خدمت مراحل ذیل را انجام دهید:
1-تماس با سامانه 72948 در تمامی ساعات روز و ایام هفته
2-انتخاب گزینه 2 (باشگاه مشتریان و مشاوره پزشکی)
3-انتخاب گزینه 1 (مشاوره تلفنی پزشکی و پرستاری)
4-وارد کردن کد ملی(کد عضویت)  
5-انجام مشاوره و صحبت با پزشک باشگاه مشتریان

 

استفاده از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل توسط گروه خدمات درمانی عرفان سلامت همراه با تخفیف عضویت باشگاه مشتریان:

جهت استفاده از خدمات پزشکی و پرستاری می توانید پس از تماس با سامانه 72948 و انتخاب شماره 1 همراه با ارائه کدملی خود و یا پس از انجام مشاوره تلفنی از طریق ثبت درخواست توسط مشاور پزشکی و پرستاری، خدمت مورد نیاز خود را سفارش دهید.
در غیر اینصورت می توانید با مراجعه حضوری به پذیرشهای بستری بیمارستانهای عرفان و عرفان نیایش درخواست خدمات در منزل خود را ثبت نمائید.تخفیفات مربوطه در قبض پرداختی لحاظ می گردد.

 


استفاده از خدمات آمبولانس مرکز سلامت ایران

جهت دریافت خدمات از آمبولانس خصوصی مرکز سلامت ایران در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره تلفن :
88057777 و 88067777 تماس حاصل نموده و پس از ارائه کد ملی خود، جهت استعلام سطح عضویت در باشگاه مشتریان، از خدمات مورد نظر با تخفیف مخصوص اعضا باشگاه مشتریان استفاده نمائید.
لازم به توضیح است هنگام دریافت خدمات از آمبولانس می بایست کارت ملی یا شناسائی معتبر که نشان دهنده کد ملی اعلام شده باشد را به متصدی آمبولانس ارائه نمائید.

 

اعمال تخفیف خدمات بستری هنگام صدور صورتحساب ترخیص در موارد تفاهم شده با باشگاه مشتریان:

جهت دریافت تخفیفهای مورد نظر فقط کافیست کد ملی خود را بهمراه کارت شناسائی معتبر که نشان دهنده کد ملی باشد، به پذیرش کننده جهت ثبت در سیستم پذیرش ارائه فرمائید.در صورتحساب ترخیص،تخفیفات بصورت سیستمی اعمال خواهد شد.
 


اعمال تخفیف در صورت حساب خدمات کلینیک و پاراکلینیک:

جهت دریافت تخفیفهای مورد نظر فقط کافیست کد ملی خود را بهمراه کارت شناسائی معتبر که نشان دهنده کد ملی باشد، به پذیرش کننده جهت ثبت در سیستم پذیرش ارائه فرمائید.تخفیف مربوطه در قبض پرداختی شما لحاظ خواهد شد.

 

مراکز تحت پوشش باشگاه مشتریان در بیمارستان عرفان(سعادت آباد):

واحد های پذیرش و ترخیص،کلینیکها و پاراکلینیک های تخصصی،آزمایشگاه،رادیولوژی،فیزیوتراپی و کلینیک زخم

 

مراکز تحت پوشش باشگاه مشتریان در بیمارستان عرفان نیایش(شاهین شمالی):

واحد های پذیرش و ترخیص، کلینیکها و پاراکلینیک های تخصصی، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، کلینیک زخم، کلینیک دندانپزشکی وکلینیک لیزر

 

 

اطلاعات تماس

تلفن گویا :02172948

تلفن ثابت :02122067830

اینستاگرام : erfanclub.ir
پست الکترونیک : info@erfanclub.ir

آدرس

آدرس باشگاه مشتریان : تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربى، بعد از میدان شهرداری، خیابان صدف، خیابان صنوبر، پلاک 6، طبقه چهارم
واحد مدیریت گروه خدمات درمانی عرفان سلامت: 

تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بعد از میدان شهرداری، خیابان صدف، خیابان صنوبر، پلاک 6، طبقه اول

دی ان ان