X

سوالات متداول

آیا استفاده از کارت عضویت در یک روز در دو قسمت پذیرش امکان پذیر است؟
  بله، امکان استفاده از کارت در قسمتهای مختلف در یک روز ممکن است.
در صورت داشتن بیمه باز هم از تخفیفات باشگاه مشتریان میتوان استفاده کرد؟

بله، در هنگام پرداخت نقدی در زمان ترخیص میتوانید از تخفیفات باشگاه مشتریان در قسمت فرانشیز و موارد خارج از تعهد بیمه بهره مند شوید.

 (در کلینیک،پاراکلینیک و خدمات پزشکی و پرستاری در منزل پرداخت بصورت آزاد است)

آیا هزینه هتلینگ،دارو و تجهیزات پزشکی جزو تخفیفات ارائه شده در بسته های عضویت باشگاه مشتریان می باشد؟

خیر در حال حاضر این موارد شامل تعهدات باشگاه مشتریان نمی باشد

چنانچه در هنگام مراجعه به بیمارستان کارت عضویت خود را بهمراه نداشتیم چگونه میتوان از خدمات باشگاه مشتریان استفاده نمود؟

با ارائه کارت شناسائی معتبر که نشان دهنده کد ملی باشد هنگام مراجعه امکان احراز هویت و تایید عضویت باشگاه از طریق سیستم وجود دارد

اگر رمز عبور خود را فراموش کنیم امکان بازیابی آن وجود دارد؟

بله. در سایت باشگاه مشتریان امکان تغییر رمز و بازیابی آن از طریق شماره موبایلی که در زمان ثبت نام ارائه نموده اید وجود دارد

آیا میتوان از کارت عضویت خود برای اعضای دیگر خانواده استفاده کرد؟

خیر.تنها امکان استفاده از خدمات برای دارنده کارت عضویت امکان پذیر است

درصورت عدم استفاده از خدمات باشگاه، تخفیفاتی در صورت تجدید عضویت قائل هستید؟

با پایان تاریخ عضویت امتیازات و تخفیفهای استفاده نشده به اتمام خواهد رسید

با معرفی اعضا ی جدید چه مزایایی برای فرد معرفی کننده دارد؟

قوانین و مقررات بهره مندی از مزایای معرفی اعضای جدید در سایت باشگاه مشتریان بزودی درج خواهد شد

از چه زمانی بعد از ثبت نام میتوان از مزایای باشگاه استفاده کرد؟ بطور مثال بلافاصله بعد از ثبت نام میتوان از این مزایا بهره مند شد؟

پس از پایان دوره انتظار 7 روزه میتوانید از مزایای عضویت در باشگاه مشتریان عرفان بهره مند شوید

در نظر داشته باشید در صورت ثبت نام در زمان بستری، تخفیف در همان بستری لحاظ نمی شود و هنگام مراجعات بعدی میتوانید از تخفیف های باشگاه مشتریان عرفان در صورتحساب ترخیص بهره مند گردید

تمدید خدمات مشاوره ای تلفنی در طول یکسال وجود دارد؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد

اگر تخت خالی وجود نداشت پذیرش بدون وقت قبلی در بستری چه معنایی دارد؟

 بصورت اولین اولویت در لیست پذیرش جهت بستری قرار گرفته و بلافاصله پس از آماده شدن تخت خالی امکان بستری سریعا فراهم می گردد

امکان پذیرش خارج از نوبت جهت ویزیت پزشک کلینیک در هرزمانی امکان پذیر است؟

با عضویت در باشگاه مشتریان عرفان در اولویت نوبت دهی قرار خواهید گرفت

آیا باشگاه مشتریان امکانات اپلیکشین موبایلی دارد؟

در حال حاضر اپلیکیشن در حال آماده شدن بوده و بزودی امکان استفاده از آن فراهم می گردد

چه کارت های عضویتی غیر قابل قبول و فاقد اعتبار است؟

کارت هایی که مشخصات آن مخدوش یا پاک شده باشد-کارتهایی که تاریخ اعتبار آنها به اتمام رسیده باشد-کارتی که شامل مشخصات فرد دیگری بغیر از استفاده کننده خدمات باشد

اگر پذیرنده زیر مجموعه این طرح از قبول کارت عضویت و اعتبار داخل آن خودداری کرد چه باید کرد؟

میتوانید جهت پیگیری در ساعات اداری با باشگاه مشتریان تماس گرفته در غیر اینصورت به سوپروایزر یا مسول شیفت مجموعه مورد نظر مراجعه کرده ودر صورت عدم پاسخگویی واحد مربوطه میتوانید با پشتیبانی باشگاه مشتریان در ساعات غیراداری تماس حاصل فرمائید

آیا امکان استرداد وجه پس از پرداخت حق عضویت باشگاه مشتریان وجود دارد؟

پس از پرداخت وجه و نهائی شدن ثبت نام امکان استرداد و عودت مبلغ پرداختی وجود نخواهد داشت

در هنگام مشاوره های تلفنی مدت زمان مکالمه با مشاوران باشگاه محدود است؟

خیر. محدودیت زمانی در میزان مکالمه با پزشکان مشاور باشگاه مشتریان عرفان وجود ندارد

امکان چند بار استفاده از خدمات با تخفیف های در نظر گرفته شده در بسته های اعلامی در سال وجود دارد؟

در حال حاضر هیچ محدودیتی در تعداد دفعات استفاده از خدمات باشگاه مشتریان وجود ندارد

آیا پشتیبانی چت آنلاین در 24 ساعت وجود دارد؟

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 15 و پنجنشبه ساعت 8 الی 13 پشتیبانی انلاین اینترنتی و همچنین تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان ارجمند می باشد

در صورت مفقود شدن کارت عضویت امکان دریافت کارت المثنی وجود دارد؟

بله، در صورت مفقودی با پرداخت مبلغ 50 هزارتومان مجددآ کارت عضویت صادر و ارسال خواهد شد

برای هماهنگی در این خصوص می توانید از ساعات 8 الی 15 روزهای کاری با کارشناسان باشگاه مشتریان در تماس باشید

اطلاعات تماس

تلفن گویا :02172948

تلفن ثابت :02122067830

اینستاگرام : erfanclub.ir
پست الکترونیک : info@erfanclub.ir

آدرس

آدرس باشگاه مشتریان : تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربى، بعد از میدان شهرداری، خیابان صدف، خیابان صنوبر، پلاک 6، طبقه چهارم
واحد مدیریت گروه خدمات درمانی عرفان سلامت: 

تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بعد از میدان شهرداری، خیابان صدف، خیابان صنوبر، پلاک 6، طبقه اول

دی ان ان